הנסיך האריומייגן מרקל עושים קיצוצים בצוות שלהם וזאת לא הפעם הראשונה. הפעם, הזוג נפרד מצוות התקשורת שלהם במטרה לחסוך בהוצאות, כך נודע ל־Page Six. מאז שוויתרו על תפקידיהם המלכותיים ב־2020, נפרדו השניים מלפחות 25 עובדים, חלקם טרם נחשפו לציבור. רק בחודש שעבר דווח כי בני הזוג סיימו את דרכם עם שישה עובדים נוספים, בהם גם שני אנשי התקשורת הפנימיים.
״זה אותו סיפור ישן, הם מחליפים עובדים מהר יותר מאנשים שמחליפים נייר טואלט. החלב מחזיק מעמד יותר מאשר העובדים שלהם״, אמר מקור מלכותי בציניות. לטענת גורם נוסף, ההחלטה להעביר את ניהול התקשורת לחברת יחסי ציבור חיצונית נובעת גם משיקולי עלות: ״מהבחינה הכספית, זה זול יותר להעסיק משרד PR מאשר להחזיק צוות קבוע״.
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: REUTERS/Dylan Martinez/File Photo)
אחת הסיבות המרכזיות לקיצוץ נוגעת לחוזה הנטפליקס של הזוג. החוזה, שדווח כעת בשווי של עד מאה מיליון דולר, לפי מקורות בענף יכול לעמוד על כ‑20 מיליון דולר בלבד ולא צפוי לחדש בתנאים דומים. בני הזוג זכו להצלחה עם סדרת הדוקו "Harry & Meghan" ותוכנית הלייף־סטייל "With Love, Meghan", אך פרויקטים נוספים כמו הסרטים התיעודיים "Heart of Invictus" ו־"Polo" עברו מתחת לרדאר.
במקביל, נטפליקס משנה את גישתה העסקית ומעדיפה כיום הסכמי "First Look" על פני חוזים בלעדיים, מה שעשוי להביא לכך שהזוג יחדש את ההסכם בתמורה לסכום נמוך בהרבה מהחוזה הנוכחי.
הנסיך הארי ומייגן מרקל (צילום: Patrick van Katwijk/Getty Images)
המהלך הזה מתרחש על רקע ההוצאות הכבדות של בני הזוג, שמהן לא ניתן להתעלם: החל מנסיעות תכופות, דרך שכר אבטחה שנתי שמוערך בשני מיליון דולר, ועד מס נכס בגובה 288 אלף דולר לביתם היוקרתי במונטצ'יטו שבקליפורניה, ששוויו נאמד בכ־27 מיליון דולר.
בתוך מציאות כלכלית מורכבת זו, הנסיך הארי שואף לחזק מחדש את הקשר עם משפחת המלוכה, ובפרט עם אביו, המלך צ’ארלס השלישי, שמתמודד עם מחלת הסרטן. מייגן, מנגד, מתמקדת בפן העסקי, לאחרונה השיקה מותג רוזה חדש וצפויה להמשיך להופיע בעונה נוספת של תוכנית הלייף סטייל שלה.
אחרי קרוב לשנה של שמועות, הכחשות ולא מעט רמזים, השחקנית עדי הימלבלוי וכוכב הרשת בן זיני סוף סוף יוצאים מארון הזוגיות – והעלו תמונה ראשונה יחד.
אם לומר את האמת, בהחלט מגיע לשניים כפיים. על אף שכולנו כבר ידענו זאת, הם המשיכו להחריש ולהכחיש את הזוגיות במשך תקופה ארוכה, אבל נראה שהשמועות בנוגע למשבר בין השניים עשו את שלהן, והם החליטו שהגיע הזמן לעשות זאת באופן רשמי.
הימלבלוי העלתה היום (שישי) סטורי לעמוד האינסטגרם שלה של תמונה משותפת ביחד עם זיני, על רקע השיר "הדפוק הזה עושה לך טוב" של ירמי קפלן.
בימים האחרונים עיני הצופים של "האח הגדול" נשואות לעבר שלקה, בעקבות הדרך בה הגיבה אחרי שהתגלה לתרצה (ולשאר דיירי הבית) כי חשפה בפני איסקוב שיחה סודית שהתקיימה ביניהן ועליה נשבעה שלא לספר.
כחלק מהניסיון להרגיע את הרוחות בבית, התקיימה ביממה האחרונה שיחה ארוכה בין השתיים, שחלקה נחשף לצופי ערוץ 26. "כעסתי על עצמי ואני עדיין כועסת על עצמי כל יום", שיתפה שלקה. "כשהייתה לי את ההזדמנות הלכתי ואמרתי את מה שהייתי צריכה להגיד למי שאני צריכה להגיד, ואני ממש לא גאה במה שעשיתי. אם על זה אני אלך הביתה אז אני אגיד תודה רבה על כל מה שעברתי בו".
"הבנתי שאת שונאת אותי", הוסיפה שלקה. "ממש לא, שנאה זאת מילה מאוד גדולה", השיבה תרצה. "הבנתי שאת כועסת עלי", תיקנה שלקה, "אני רואה את זה בעיניים שלך. זה בסדר גמור". "אני לא רק כועסת", השיבה תרצה, "אני מעבר למאוכזבת. אבל אנחנו חיות פה באותו בית. זה כל מה שרציתי שתדעי".
הדוגמנית, אשת העסקים ואושיית הרשת נטע אלחמיסטר בנתה את הקריירה שלה סביב מותג בגדי הים שהקימה ביחד עם השותפה שלה, אליו היא גם דיגמנה, כך שאמנם זה לא דבר חדש עבורה לראות תמונות שלה מככבות ברשתות החברתיות, אבל לא כשמדובר בתמונות חשופות שצולמו ללא ידיעתה ובוודאי ללא אישורה.
אתמול (רביעי) החלו לרוץ בקבוצות הטלגם והוואטסאפ השונות תמונות של אלחמיסטר בהלבשה תחתונה, שצולמו בסתר על ידי אדם לא ידוע, בזמן שהיא הייתה ביום צילום לקמפיין הלבשה תחתונה. התמונות הגיעו גם לאלחמיסטר, שהגיבה על כך בסטורי שהעלתה הלילה לעמוד האינסטגרם שלה.